Tuesday, April 24, 2018

Candy Bar with Polkadoodles

Some ladies asked me if they need to have a lot of guests in a party in order to have a nice candy Bar, the answer is no, you can make something really nice for just few people, and even better, you can prepare a great one with a little money and I will show you 4 ideas to make it possible.

Unas señoras me preguntaban que si tenian que tener una gran fiesta para poder tener una linda mesa de dulces y la respuesta es no, tu puedes tner algo verdaderamente hermoso para unas cuantas personas y lo que es aun mejor es que lo puedes lograr con un poco de dinero y yo te voy a dar 4 ideas para lograrlo. 

1.- Recycling containers, For my first idea, I recycled some glasses, I just make a little tag and I used some of the flowers of the Helga Collection that you can find here:

1.- Reciclando envases. Para mi primer idea, yo recicle unos vasitos, Lo unico que hice fue crear una etiqueta y adornarla con unas de las flores de la coleccion de Helga que puedes encontrar aqui


2.- For my second idea, I made some boxes in which you can put a bag full of candy, I decoreted mine with the beautiful digi called, Bella bear bouquet from the fuzzypuffs colour digi stamp Collection.

2.- Mi segunda idea es la de hacer unas pequeñas cajas en las cuales puedes poner una bolsita de dulces y adornarlas con un sello digital. Yo use el digi llamado Bella bear bouquet de la colleccion fuzzypuffs colour digi stamp


3.- If you are going to put loose candy, It can be a good idea to have little bags close to the bawl full of them.. I decorate some glassine bags with the same digi. Bella bear bouquet and a doily.

3.- Si piensas poner dulces a granel, te recomiendo que pongas pequeñas bolsas decoradas a un lado del recipente donde los pongas. Yo decore unas bolsitas de papel encera con una blonda y el digi Bella bear bouquet


4.- My last idea is a bag, in which you can put some pop corn that is always a favorite in the parties. 
I made the bags with card stock and for the decoration I used a doily an the digi called Bella bear bouquet

4.- Mi ultima idea es hacer una bolsa en la cual puedes poner palomitas o rosetas de maiz, que son siempre las favoritas de chicos y grandes en las fiestas. Yo hice unas bolsitas con cartulina, decore con una blonda y con el sello Bella bear bouquet


If you are looking for other desings for kids, baby showers,  weddings and more, please visit the store Polkadoodles

Si quieres otros diseños de sellos, para niños, niñas, baby shower,  bodas y mas, visita la tienda de Polkadoodles

If you want to see how to make all this ideas, here is a video tutorial, you can use the option "Translate"

Si quieres ver como hice estas ideas, aqui te dejo un video tutorial.

With this project I'm playing at:
http://craftingwithanattitude.blogspot.co.uk/2018/04/challenge-38.html

Hope you enjoy it
Don't forget to subscribe to our newsletter for news and discounts! just click here
Have a crafty day.
If you want to know more about my projects you can follow me in: 


Espero te haya gustado.
No olvides suscribirte a nuestra carta de noticias para que no te pierdas las novedades y los descuentos! dando clic aqui
Que tengas un día lleno de creatividad 
Si quieres ver más de mis proyectos, puedes buscarme en:


2 comments:

Thank you for your comments! Gracias por tus comentarios!